Postup pri reklamácii

Pokazil sa Vám výrobok, ktorý ste zakúpili na Xtreme.sk? Vieme, že toto je tá menej príjemná časť užívania vášho produktu a preto sme pre Vás pripravili túto stránku, na ktorej nájdete všetky informácie pre čo najrýchlejšie vyriešenie Vašej reklamácie.

Reklamácie zasielať na adresu našej predajne ( viac o predajni ) Xtreme.sk, Ulica Svornosti 16, Bratislava 82106   Tel:  0948 188 320

GoPro reklamácie sú zväčša vybavené v krátkom čase. Ponúkame dve možnosti:

  • Zaslanie alebo odovzdanie produktu priamo v predajni Xtreme.sk ( viac o predajni )
  • Zaslanie produktu do GoPro servisu v Banskej Bystrici ( čas sa skráti o čas preposielania reklamácie od nás do servisu GoPro a späť ) 
    Adresa GoPro servisu:   Vrga s.r.o. Kremnička 3, 074 05 Banská Bystrica   tel: 0917 174 495 www.vrga.sk 


Čo odovzdať?

  • Reklamovaný produkt (pozor, po novom je potrebné odovzdať produkt so všetkým príslušenstvom)
  • Nákupný doklad (kópia)
  • Záručný list (originál - vystavuje sa pri GoPro kamerách, LCD BacPac, Battery BacPac )
  • Sprievodný list s adresou, tel. číslom a s podrobným popisom reklamovanej závady 

Čo sa bude diať ďalej?
Po diagnostike závady v autorizovanom servise bude reklamácia označená ako oprávnená alebo neuznaná. V prípade oprávnenej reklamácie bude v čo najkratšom čase odoslaný opravený alebo nový produkt na Vašu adresu alebo alebo podľa dohody bude priravený na odovzdanie v našej predajni. V prípade neuznania záruky ( mechanické poškodenie, zatečená voda, zlé nastavienia a podobné ) dostanete informácie o možnostiach opravy produktu a cene opravy. Podľa vášho rozhodnutia sa reklamovaný produkt bude opravovať alebo sa vráti bez opravy. Pri neuznanej reklamácii bude cena za diagnostiku približne 18 Eur + poštovné ( účtuje GoPro servis )

 

GoPro Karma, Karma Grip a Karma príslušenstvo má nasledovný postup pri reklamácii ktorý vyžaduje GoPro:

  • Kontaktujte priamo GoPro Support  telefonicky alebo chat v Angličtine. Pripravte si SN číslo Karmy.
  • GoPro Support vytvorí zákazku a na email vám zašle štítok na váš balík.
  • Zabalte Karmu ale pozor so všetkým príslušenstvom. Nápríklad "Karma s GoPro HERO 5" sa posiela aj s kamerou.
  • Na balík nalepíte vytlačený štítok a zavoláte kuriérovi aby prišiel vyzdvyhnúť balík. GoPro hradí dopravu.
  • Srvisné centrum Vám zašle notifikáciu po prijatí zásielky. 
  • Po oprave / výmene Vám kuriér doručí vybavenú reklamáciu späť. GoPro hradí dopravu.

 

Produkty DJI sa na reklamáciu odosielajú nami do centrály DJI mimo Slovenska. Preto treba rátať s dlhším časom na vybavenie reklamácie a to niekedy až cez 30 dní. Jedná sa hlavne komplikovanejšie diagnostiky a opravy, ktoré si vyžadujú dlhší čas na vyriešenie. Zariadenia na reklamáciu zasielame rýchlou kuriérskou službou a tým skrátime čas v preprave. 

Čo odovzdať?

  • Reklamovaný produkt (aj s príslušenstvom ktoré môže byť v spojitosti s poruchou)
  • Nákupný doklad (kópia)
  • Sprievodný list s adresou, tel. číslom a s podrobným popisom reklamovanej závady

Čo sa bude diať ďalej?
Pripavýme všetky potrebné dokumenty pre DJI a zasielame do DJI servisného centra mimo Slovenska. DJI nás bude informovať hneď po diagnostike (zvyčajne 16 dní). Tu sa sa dozvieme či sa jedná o oprávnenú reklamáciu alebo zamietnutú. V prípade oprávnenej reklamácie bude produkt opravený alebo vymenený a bude zaslaný na našu predajňu. Tovar bude takmer ihneď odoslaný na Vašu adresu alebo bude pripravený na vyzdvihutie u nás v redajni (podľa dohody so zákaníkom a tiež vám vždy zavoláme pred odoslaním). V prípade neuznania reklamácie ( mechanické poškodenie, zatečená voda, zlé nastavenia a podobné ) dostaneme informáciu od DJI o cene za opravu. Budeme vás informovať a dáte nám vedieť či opraviť alebo zaslať späť bez opravy. Pri neuznanej reklamácii bude cena za diagnostiku a prepravu 30 Eur ( účtuje servis DJI )

Reklamujem batériu:

Na batérie GoPro alebo DJI je platná záruka 2 roky s obmedzením. Batérie majú svoju životnosť a rovnako ich treba správne nabíjať a skladovať ( hlavne LiPo batérie používané v zariadeniach DJI ). Preto sa dvojročná záruka vzťahuje len na výrobné vady a elektroniku batérie. Na samotný článok batérie je záruka 6 mesiacov s prirodzeným úbytkom jej kapacity počas 6 mesiacov ( zvyčajne je to 20%, záleží aj od podmienok výrobcu batérie).
Tieto podmienky platia pre všetky batérie v našej ponuke.


Reklamáciu, DJI Care alebo pozáručnú opravu si môžete vybaviť aj sami na stránke DJI: www.dji.com/support. Pre pihlásenie použijete váš Login z aplikácii DJI GO. Komunikujete len písomne a v Angličtine. Videonávod pripravujeme.