DJI Servis

Rozbili ste svoj DJI dron, DJI Ronin alebo iný produkt od DJI a potrebujete ho opraviť a zároveň nechcete prísť o svoju záruku pri jeho kúpe?


DJI má svoj vlastný centrálny srvis v Európe a oprava u nich ti zaručí pokračovanie v záruke. Xtreme.sk je DJI Gold Partnerom a zabezpečujeme vybavenie opravy priamo v centrále DJI.
( Viete si vybaviť opravu aj sami priamo v centrále DJI. Postup pripravujeme )

Ako na to s pomocou Xtreme.sk ?

  • Prines nám svoje zariadenie aj so súvisiacimi komponentami a aj baterkou tak aby sme mohli zariadenie odskúšať ešte u nás.
  • Krabica, prepravný kufor príde vhod kôli zasielaniu kuriérom.
  • Nákupný doklad (kópia)
  • Popis závady a ako sa to stalo (ak pridete osobne tak netreba)
  • Odmontujte všetky vlastné úpravy spravené na drone. DJI neopravuje prerobené zariadenia. Upravené produkty strácajú záruku.

Je možné že v niektorých prípadoch bude uznaná záruka na opravu ak sa potvrdí že zlyhal dron a nie ty.
Pozor dron má čiernu skrinku a DJI vie zistiť všetko čo sa dialo s dronom. 


Cena:

DJI po prehliadke nacení opravu a túto cenu ti dáme na schválenie. Ak cenu schváliš prebehne oprava a zaslanie zariadenia späť k nám do predajne Xtreme.sk. Tú pri preberaní zaplatíš a to je všetko.
Ak sa rozhodneš neopravovať a opravu odmietneš tak sa pri prebratí zariadenia u nás v Xtreme.sk platí suma 30 Eur.

Opravu sprostredkúvame a nerealizujeme ju. Všetky záruky za opravu spadajú pod DJI.

 

Ako dlho to trvá?

Donedávna do troch týždňov ale letná sezóna predĺžila tento čas až na 5 týždňov.