Rozbil / pokazil si svoj DJI Spark / Mavic / Phantom či iné zariadenie značky DJI a potrebuješ ho opraviť a zároveň nechceš prísť o jeho záruku ?

Máme pre teba novú službu - “ Sprostredkovanie opravy v servise DJI “

DJI má svoj vlastný centrálny servis v Európe a oprava u nich ti zaručí pokračovanie v záručnej dobe. Xtreme.sk je DJI Gold Partnerom a zabezpečujeme vybavenie opravy priamo v centrále DJI.
( Opravu si vieš vybaviť aj ty sám ! Postup nájdeš tu. )


Ako funguje naša služba “ Sprostredkovanie opravy v servise DJI “ ? 

Čo treba priniesť ? 
    1.    Zariadenie :
          a) Pokiaľ zariadenie prestalo fungovať z ničoho nič, prines k nám to zariadenie s batériou a komponentami potrebnými na spustenie a otestovanie - možno sa nám podarí nájsť chybu hneď a ušetríme ti týždne času.
          b) Pokiaľ je však zariadenie po páde / rozbité, stačí k nám priniesť zariadenie s diaľkovým ovládaním, bez batérie
    2.    Krabicu / prepravný kufor pre bezpečný transport do a zo servisu


Priebeh opravy : 
    1.    Preberieme zariadenie, pripravíme všetky podklady, zabalíme a prepravíme zariadenie do servisu DJI.
    2.    Následne servis nacení opravu. Po nacenení ťa budeme informovať o cene opravy.
           a. Ak odsúhlasíš cenu opravy, tak ju uhradíme a produkt v servise opravia
           b. Ak neodsúhlasíš cenu opravy, tak produkt vrátia neopravený
    3.    Po schválení / neschvalení ceny je produkt zaslaný k nám do predajne
    4.    Po dodaní produktu do predajne ťa budeme znova kontaktovať a dohodneme vyzdvihnutie
    5.    Pri odovzdaní zariadenia zaplatíš poplatok za sprostredkovanie ( podľa aktuálneho cenníka ) + cenu opravy ( odsúhlasenú v bode 2a )  / v prípade neodsúhlasenia ceny opravy zaplatíš len poplatok za sprostredkovanie

Celý proces obvykle trvá 2-6 týždňov ( v závislosti od sezóny a vyťaženosti servisu ). Rýchlosť procesu nieje možné ovplyvniť. 

Ak si si zariadenie zakúpil u nás, tak máš zľavu 50% na sprostredkovanie opravy - stačí sa len preukázať vopred dokladom o kúpe a ušetríš.


V prípade záujmu dokážeme sprostredkovať aj vybavenie reklamácie u výrobcu DJI.  Ak si zariadenie kúpil u nás, reklamáciu vybavíme samozrejme zadarmo.

Tieto pravidlá a postupy sa uplatňujú v nasledovných situáciách : 
    1.    Zariadenie si zakúpil u iného predajcu ale chceš reklamovať zariadenie u nás
    2.    Mal si zariadenie na servise a chcel by si ho reklamovať u DJI.

Čo treba priniesť ?   ( Len v prípade, že je zariadenie mechanicky nepoškodené )
    1.    Doklad o kúpe ( bez dokladu o kúpe sa jedná automaticky o platený servis )
    2.    Zariadenie s komponentami nevyhnutnými na test / spustenie ( napr. Dron + diaľkové ovládanie + batériu )
    3.    Dôkladný popis chyby je veľmi dôležitý pri sporadických alebo málo zrejmých chybách zariadenia. Veľmi pomôže aj video, fotografie či printscreeny z aplikácie ( podľa konkrétnej chyby ). Ak nevieš čo treba, tak zavolaj, poradíme ti.
    4.    Krabicu / prepravný kufor pre bezpečný transport do a zo servisu

Čo treba priniesť ?   ( Len v prípade, že je zariadenie mechanicky poškodené )
    1.    Doklad o kúpe ( bez dokladu o kúpe sa jedná automaticky o platený servis )
    2.    Zariadenie ( napr. Dron + diaľkové ovládanie )
    3.    Dôkladný popis situácie keď sa zariadenie poškodilo  ( Každé zariadenie má čiernu skrinku, preto je nevyhnutné dodať pravdivý popis situácie. )
    4.    Vyplnený formulár     
    5.    Synchronizuj letové záznamy v aplikácii DJI Go
    6.    Krabicu / prepravný kufor pre bezpečný transport do a zo servisu


Priebeh reklamácie : 
    1.    Preberieme zariadenie, pripravíme všetky podklady, zabalíme a prepravíme zariadenie do servisu DJI.
    2.    Následne servis zhodnotí, či ide o oprávnenú alebo neoprávnenú reklamáciu
           a. V prípade oprávnenej reklamácie zariadenie v servise opravia
           b. V prípade neoprávnenej reklamácie sa postupuje ďalej rovnako ako pri servise od bodu 2.
    3.    Následne je zariadenie zaslané k nám do predajne
    4.    Po dodaní produktu do predajne ťa budeme znova kontaktovať a dohodneme vyzdvihnutie
    5.    Pri odovzdaní zariadenia zaplatíš poplatok za sprostredkovanie ( podľa aktuálneho cenníka ) 

Celý proces obvykle trvá 2-6 týždňov ( v závislosti od sezóny a vyťaženosti servisu ). Rýchlosť procesu nieje možné ovplyvniť. 

Ak si si zariadenie zakúpil u nás, tak máš vybavenie reklamácie samozrejme zadarmo.

Xtreme.sk s.r.o. ako sprostredkovateľ nepreberá zodpovednosť za vykonanú prácu v DJI sevise. Reklamácie opravy je nevyhnutné uplatniť priamo v servise DJI, kde bol servis vykonaný. V prípade záujmu môžme sprostredkovať reklamáciu za hore uvedených podmienok a odplatu podľa aktuálneho cenníka spoločnosti Xtreme.sk s.r.o.

 

CENNÍK 

Sprostredkovanie opravy v DJI

            Consumer                    36€ /  18€ *
            Tello, Spark, Mavic, Phantom, Osmo, Goggles

            Professional & Enterprise            50€ /  25€ *
            Ronin, Inspire, Matrice, Zenmuse, Focus, Lightbridge, Crystalsky, Cendence, … 


Sprostredkovanie reklamácie v DJI

            Consumer                    46€
            Tello, Spark, Mavic, Phantom, Osmo, Goggles

            Professional & Enterprise            60€
            Ronin, Inspire, Matrice, Zenmuse, Focus, Lightbridge, Crystalsky, Cendence,…


* Platí pre zariadenia zakúpené v Xtreme.sk s.r.o.

V cene sprostredkovania opravy je vyhotovenie podkladov pre servis DJI, doprava kuriérom do servisu. 

V cene sprostredkovania reklamácie je vyhotovenie podrobnej dokumentácie pre servis DJI a doprava kuriérom do servisu. 
Ceny sprostredkovania reklamácii sú vyššie z dôvodu, že postup pri reklamácii je časovo aj administratívne náročnejší.